نتایج مسابقات شوء راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات شوء راء
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 3020
نویسنده : صادق

- شوء راء با تشویق تماشاگران آغاز شد و گزارشگران صحبت هایی در رابطه با اتفاقات اسمکدان کردند

Replay Main Event SmackDown

Bray Wyatt Vs Dean Ambrose 

( در برگشت بری وایت اسپـــیر رو روی دین امبروز انجام داد ، سپس دین امبروز را بلند کرد و سیسترابیگل رو روی او اجرا کرد )

( سالن تاریک شد )

.....

....

...

He's Got The Whole In His Hands.... He's Got The Whole In His Hands

He's Got The Whole In His Hands.... He's Got The Whole In His Hands

( چراغ های سالن روشن شد و دنیل براین گوشه رینگ به شکل عنکبوت { برعکس } به بری وایت می خندید )

( بری وایت تعجب کرد و عقب رفت )

( ناگهان دین امبروز بری وایت را برگرداند و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

( یک داور از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

3...2...1

برنده مسابقه: دین امبروز ( 300+ سکه ) و ( حضور در رویال رامبل 30 نفره )

بعد از اتمام مسابقه:

( دنیل براین بالای سر بری وایت ایستاد ، سپس او را بلند کرد و سر او را بوسید ، در نهایت سیسترابیگل رو روی بری وایت اجرا کرد )

( دنیل براین کنار بری وایت نشست )

دنیل براین :

He's Got The Whole In His Hands.... He's Got The Whole In His Hands

پرومو اول

برنامه Highlight Reel توسط کریس جریکو

( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد ، کریس جریکو با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و کنار مانیتور وسط رینگ ایستاد )

کریس جریکو :

خب خب خب بنده کریـــــــس جریکو با شما هستم تا ی بار دیگه برنامه یا پرموی عالی رو به جا بزارم در این هفته مهمان هایی داریم که در این چند هفته جنگ و جنجال بزرگی رو به پا انداختن برسر اومدن نفر 30ام در رویال رومبل بله این دو کشتی گیر کسی نیست یا بهتره بگم کسانی نیستند جزء ...
شــــــــــــــــــــان مایکـــــــــلز و جاااااااانســـــینا

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل وارد رینگ شد و روبروی کریس جریکو ایستاد )

( کریس جریکو قصد داشت با شان مایکل دست بده ، شان مایکل عقب رفت و با جریکو دست نداد )

...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و با جریکو دست داد )

کریس جریکو :

خیلی ممنونم که دعوتمو پذیرفتین از جانسینا شروع میکنیم جانسینا تو در تی ال سی مارک هنری رو شکست دادی و خودتو ی بار دیگه بین منو و مردم اثبات کردی دلیلی که حضور در رویال رامبل رو انتخاب کردی چی بود درحالی که میتونستی راحت یکی از کمربند هارو چلنج کنی و اونو عین مارک هنری یا هر کشتی گیره دیگه که شکستش دادی شکست بدی و صاحب کمربند شی؟!

جان سینا :

درسته میتونستم خیلی راحت سی ام پانک یا دنیل برایان رو شکست بدم و قهرمان جهان بشم ولی من از راه اسون خوشم نمیاد و دوست دارم راه های دشوار رو امتحان کنم. من قهرمانی که با تلاش بدست بیاد رو افتخار و ارزش بیشتری براش میدونم.

( شان مایکل به صحبت های جان سینا خندید )

کریس جریکو :

خب شان و حالا ی سوال از تو فکر نمیکنی حالا دیگه وقت هال آف فیمر شدنه من احساس میکنم دیگه اون شان مایکلز قدیمو نمیبینم شان مایکلز قدیم به این سادگی پاهاش نمیشکست و به این سادگی در مقابل دنیل برایان تاپ اوت نمیکرد!!!

شان مایکل :

شاید لازم باشه جوابتو ندم جریکو چون جواب دادن به ابلح کار درستی نیست...من تونستم خودمو با امثال گلدبرگ و یا تریپل ایچ یا استون کلد مقایسه کنم اما تو هنوز پس از یک سال و نیم فعالیت در کمپانی گنده ترین حریفی که برات در نظر گرفته شده بد نیوز برت هست...

پس قبل از اینکه بخوای بحث کردن با من رو شروع کنی بهتره به فکر عاقبتش باشی !

کریس جریکو :

شان همه میدونن که تو به خاطر منفعت خودت و اینکه فکر می کردی با کمک به استون کلد اون تورو نفر 30م رویال رامبل رامبل وارد رینگ میکنه به تریپل ایچ که بهترین دوستت بود خیانت کردی...اول همه فکر می کردن این کار از روی عدالت خواهی تو هست اما الان همه میدونن که تنها فکر منفعت خودت بودی...و حالا استون کلد دهن تو رو بست چون هرگز به خواسته ای که در انتظارش بودی نرسیدی !!

شان مایکل :

برای من فرقی نداره که نفر اول وارد رینگ بشم یا نفر سی ام...من برنده رویال رامبل 2 میشم و مین اونت رسلمنیا مقابل هرکس که باشه قرار میگیرم. من خیانت به تریپل ایچ رو از روی عدالت کردم و الانم برام مهم نیست که نفر چندم وارد رینگ بشم.

جان سینا :

دروغ میگی شان...تو از قبل برنامه ریزی کرده بودی و نقشه ریخته بودی تا بالاخره نقشتو پیاده کنی و فکر کردی با کمک به استون کلد میتونی نفر سی ام رویال رامبل وارد رینگ بشی...حالا که نقشت به هم ریخته تظاهر میکنی که از روی عدالت اون کارو کردی...اما اینو همه میدونن که تو به دوستت خیانت کردی تا خودت مین اونت رسلمنیا قرار بگیری !!

( شان مایکل جلو رفت و با جان سینا فیس تو فیس شد ) ( سینا و شان مایکل مقابل یکدیگر رجز خوانی کردند )

( ناگهان شیمس از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

( جان سینا آماده درگیری با شیمس شد )

...

( شیمس وارد رینگ شد ، سپس قصد داشت بروگ کیک رو روی جان سینا اجرا کنه ، جان سینا جاخالی داد )

( سپس شیمس را بلند کرد و آماده اجرای AA شد )

( شان مایکل در حالی که جان سینا شیمس را بلند کرده بود سویت چن موزیک رو روی جان سینا اجرا کرد )

...

( در برگشت جریکو فینیشر خودش رو روی شان مایکل انجام داد )

( سپس شیمس به سمت جریکو دوید و بروگ کیک رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالی که شیمس بالای سر جان سینا و جریکو ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

بودالاس vs الکساندر روسف

( روسف ضربه بیگ فوت سنگینی به بودالاس وارد کرد و در نهایت با اجرای سابمیشن بودالاس را تسلیم خود کرد )

برنده مسابقه: الکساندر روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( تصویر جان سینا در تلویزیون سالن به نمایش درامد ، استون کلد آمد و کنار جان سینا ایستاد )

استون کلد :

امشب تو و کریس جریکو باید مقابل شان مایکل و شیمس مسابقه بدید...این مسابقه برای اینه که آخرین مشکل تو با شان مایکل حل بشه. سعی کن آمادگی کامل برای این مسابقه داشته باشی چون دوست ندارم شان مایکل پیروز میدان بیرون بیاد...

( رومن رینز آمد و کنار استون کلد ایستاد )

رومن رینز :

خوبه که تو میخوای یک مسابقه برای جان سینا و شان مایکل در نظر بگیری تا مشکلشون حل بشه...من با دین امبروز مسابقه دارم و باید مقابل اون یک مسابقه بدم تا مشکلم با اون حل بشه...من این مسابقه رو امشب میخوام !

استون کلد :

باشه من این مسابقه رو به تو میدم...امشب تو ، جان سینا و کریس جریکو مقابل شان مایکل ، شیمس و دین امبروز قرار میگیرید.

مسابقه دوم

مارک هنری vs دالف زیگلر

( زیگلر ضربه لگد محکمی به صورت مارک هنری زد و او را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی مارک هنری بپره )

( در حین پریدن مارک هنری جاخالی داد و زیگلر نقش بر زمین شد )

( سپس مارک هنری ضربه بیگ فوت سنگینی به زیگلر زد و در نهایت فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

تبلیغات امشب :

جان سینا ، کریس جریکو و رومن رینز vs شان مایکل ، شیمس و دین امبروز

امشب

باتیستا vs براک لزنر ( Steel Cage Match )

امشب

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند ، بری وایت بین اریک روون و لوک هارپر ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

بری وایت :

صحبت کردن در مورد چیزایی که حقیقت و واقعیت نداره خیلی ساده هست چون یه مرد میتونه دروغ بگه و دروغ گفتن براش کاری نداره...هرکشتی گیر تازه کاری میتونه بیاد وسط رینگ بایسته و با حرفاش شمارو جذب خودش کنه اما پای عمل که میرسه شما شخص دیگه ای رو مشاهده میکنید...هنر میکروفون این نیست که 20 خط رو از قبل حفظ کرده باشی بعد بیای اینجا واسه مردم بگی اوناهم فرداش همه چیزو فراموش کنن...

من میکروفون رو در دست گرفتم...دروغی در کار نیست...یک حقیقیت رو میخوام به شما نشون بدم و به شما بگم.کسی که الان قهرمان کمربند سنگین وزنه تا به حال از سد کسانی گذشته که مقابل من بارها زانو زدند...سزارو ؟ جک سواگر ؟ رومن رینز ؟ من با اولین ورودم به این کمپانی تک تک اونارو زیر پاهام له کردم.

اما دنیل براین نباید فراموش کنه که این بار مقابل بــــــــــری وایت قرار گرفته...همین طور شما مردم نباید فراموش کنید که رویال رامبل یک مسابقه معمولی رو مشاهده نمیکنید چون قراره توی رویال رامبل ک** دنیل براین رو پ*ره کنم. دنیل براین تو دنبال چی هستی ؟ قهرمانی ؟ شهرت و یا خودنمایی ؟

تو توی زندگیت آرامش داری...قلب مهربونی داری...معرفت داری...مردمی هستی و همه مردم دوستت دارن...

اما با درست کردن استوری با من ، تمام اینارو از دست میدی...اصلا دلم نمیخواد دنیل براین زندگیش به بیراهه کشیده بشه اونم وقتی که به ناچار عضویت در وایــــــــــــــــــــــــــــــــــــت فمـــــیلی رو قبول کنه !!!!!!!!!!!!!!!!

( بری وایت صحبت هایش را تند تر کرد )

بری وایت :

مطمئنم هیچ کدومتون دوست ندارید که دنیل براین تبدیل به یک چهره هیل و عضو گروه وایت فمیلی بشه...پس بهتره شما مردم به دنیل براین بفهمونید که درگیری با من براش عاقبت خوبی نداره...اون به ناچار عضویت در وایت فمیلی رو قبول میکنه چون این جز نقشه منه و نقشه های من هرگز نقصی نداره...دنیل براین قبل از رویال رامبل عضو وایت فمیلی میشه و به عنوان عضو چهارم این خانواده در میاد...

اون شخصیتش رو از دست میده...آرامش رو از دست میده...دیگه قلب مهربونی نداره و شما مردم دیگه براش اهمیتی ندارید...تنها چیزی که برای اون اهمیت داره خدمت به وایـــت فمیلی هست...

من هر شوء و هر شوء و هر شوء روی اون سیستر ابیگل اجرا میکنم...قهرمانتون رو هر شوء مصدوم می بینید. این درگیری زمانی تموم میشه که دنیل براین کمربندش رو به من واگذار کنه پس اینو مطمئن باشید من دنیل براین رو ول نمیکنم...من تا وقتی قهرمان سنگین وزن نشم دنیل براین رو ول نمیکنم.

حتی اگه لازم باشه 1 سال استوریمو با دنیل براین ادامه میدم اما مــــن باید کمربند سنگین وزن رو از اون بگیرم. پس مطمئن باشید اگه رویال رامبل شکست خوردم درگیری ما تا سال دیگه هم ادامه پیدا میکنه...دنیل براین حتی همین الان میتونه بیاد کمربندشو به من واگذار کنه تا بی خیال اون بشم.

( بری وایت با عصبانیت بیشتر ادامه داد )

بری وایت :

دنیل براین اگه صدامو میشنوی میخوام بهت بگم که خودتو توی بد دردسری انداختی...یه جنگ جبران ناپذیری رو انتخاب کردی و حالا این جنگ تا وقتی من پیروز نشم تمام نمیشه !!!

من تو رو زمین میزنم همون طور که آندرتیکر ، رندی اورتن ، شیمس ، بیگ شو و خیلی های دیگه رو زمین زدم...و به جایی میرسی که تمام عمرت رو صرف خدمت به وایت فمیلی میکنی و لباس وایت فمیلی رو به تن میکنی و با دستور من حرف میزنی...با دستور من حرکت میکنی و با دستور من اقدام به کارهایی میکنی که دوست نداری !!

این اتفاق نزدیکه...عضویت تو در وایت فمیلی نزدیکه ...گرفته شدن آرامش از تو نزدیکه...نابود کردن تو و متنفر شدن مردم از تو نزدیکه ...

مسابقه سوم

راب ون دم vs گلداست

( قبل از شروع مسابقه کودی رودز و بیگ شو پایین رینگ برای حمایت از هم تیمیشان ایستادند )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، گلداست و راب ون دم درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( راب ون دم ضربه لگد محکمی به سر گلداست زد ، سپس سوپلکس سنگینی روی او اجرا کرد )

( راب ون دم قصد داشت به بالای رینگ بره و فینیشر خودش رو روی گلداست انجام بده )

( کودی رودز از پایین رینگ حواس راب ون دم را پرت کرد )

( سپس گلداست رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: گلداست ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگ شو وارد رینگ شد و قصد داشت به گلداست حمله کنه ، گلداست به سرعت رینگ رو ترک کرد و با کودی رودز کم کم در حال ترک سالن بودند )

( پرومو در حالی که بیگ شو کودی رودز و گلداست را با بیگ رایت هند تهدید می کرد به پایان رسید )

( رومن رینز در اتاقش در حال آماده شدن برای مسابقه امشبش بود ، ست رولینز وارد اتاق رومن رینز شد )

ست رولینز :

هی مرد...من میخوام امشب مشکل تو برای همیشه با دین امبروز حل بشه...بعد از این مسابقه ما به شیلد سابق برمیگردیم و این گروه رو حفظ میکنیم. خواهش میکنم ازت که امشب از کنترل خارج نشو و با دین امبروز درگیری خاصی نداشته باش...

خودتو کنترل کن !! امشب ما باید به جهان نشون بدیم که گروه شیلد فقط با رومن رینز ، دین امبروز و ست رولینز پابرجاست و ما این گروه رو حفظ میکنیم.

( رومن رینز به ست رولینز دست داد و او را در آغوش گرفت )

مسابقه چهارم

رندی اورتن و کین vs ادج و کریشن

( رندی اورتن Ddt رو روی کریشن انجام داد ، سپس آماده اجرای Rko شد ) ( کریشن بدل کرد ، سپس رول کرد )

...2...1

( رندی در شماره 2 بلند شد ، سپس دراپ کیک رو روی کریشن انجام داد )

( رندی اورتن با کین تگ کرد )

...

( کین قصد داشت به کریشن حمله کنه ، کریشن ضربه کلوزلاین محکمی به کین زد ، سپس با ادج تگ کرد )

( ادج وارد رینگ شد و ضربات کلوزلاین پشت سر هم به کین وارد کرد ، سپس ddt رو روی او انجام داد و اماده اجرای اسپــیر شد )

( کین بلند شد ، ادج به سمت کین دوید و قصد داشت اسپیر رو روی او اجرا کنه ، کین جاخالی داد و اسپیر به رندی اورتن اصابت کرد )

...

( رندی به بیرون از رینگ پرتاب شد )

( در برگشت کین گردن ادج را گرفت و قصد داشت چکسلم رو اجرا کنه ، کریشن از بالای رینگ پرید و با پا به بدن کین ضربه زد )

( سپس ادج رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج و کریشن ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( رندی اورتن عصبانی شد ، سپس وارد رینگ شد و به کین اعتراض کرد )

( کین سعی کرد رندی رو آروم کنه اما رندی رفتارش تند تر شد ، سپس کین گردن رندی را گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده )

( رندی از کین عذر خواهی کرد و کین رندی را رها کرد )

...

( سپس کین قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، رندی کین را برگرداند و rko رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالی که رندی بالای سر کین ایستاده بود به پایان رسید )

Replay

.:: خلاصه صحبت های بری وایت ::.

حتی اگه لازم باشه 1 سال استوریمو با دنیل براین ادامه میدم اما مــــن باید کمربند سنگین وزن رو از اون بگیرم . من تو رو زمین میزنم همون طور که آندرتیکر ، رندی اورتن ، شیمس ، بیگ شو و خیلی های دیگه رو زمین زدم...و به جایی میرسی که تمام عمرت رو صرف خدمت به وایت فمیلی میکنی و لباس وایت فمیلی رو به تن میکنی و با دستور من حرف میزنی...با دستور من حرکت میکنی و با دستور من اقدام به کارهایی میکنی که دوست نداری !!

مسابقه پنجم

رایبک vs دنیل براین

( دنیل براین رایبک را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رایبک بپره )

( در حین پریدن رایبک جاخالی داد و دنیل براین نقش بر زمین شد ، سپس رایبک براین را بلند کرد و شل شاک رو روی او انجام داد )

...2...1

( دنیل براین در شماره 2 بلند شد )

...

( رایبک عصبانی شد و به داور اعتراض کرد ، بری وایت از سالن آرام آرام به سمت رینگ آمد و به رایبک نگاه می کرد )

( بری وایت از پایین رینگ یک صندلی برداشت و صندلی را به رایبک داد ، سپس از رایبک خواست تا با صندلی به براین ضربه بزنه )

( رایبک صندلی را برداشت ، سپس به سمت براین رفت و قصد داشت با صندلی به سر براین ضربه بزنه )

...

( ناگهان دنیل براین بلند شد و به سمت رایبک دوید و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( بلافاصله بری وایت وارد رینگ شد و اسپیر رو روی دنیل براین اجرا کرد )

برنده مسابقه: دنیل براین ( با DQ )

( بری وایت داد و فریاد بلندی کشید و به تماشاگران بی احترامی کرد )

...

( بری وایت صندلی را برداشت و آن را باز کرد ، سپس صندلی را بین گردن دنیل براین قرار داد و سیستر ابیگل رو روی او اجرا کرد )

( بری وایت کمربند سنگین وزن را برداشت و آنرا بوسید ، سپس کنار دنیل براین نشست و کمربند را به رخ براین کشید )

- قفس استیل کیج از بالا پایین آمد و رینگ را احاطه کرد

Main Event

باتیستا vs براک لزنر ( Steel Cage Match )

( صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد ، براک لزنر به همراه پائل هیمن وارد سالن شدند ، سپس وارد رینگ شدند )

( براک لزنر دستی به میله های قفس زد و به یاد اکستریم رولز افتاد و خندید )

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و روبروی براک لزنر و پائل هیمن ایستاد )

پائل هیمن { در رینگ کنار براک لزنر } :

خانم ها و آقایان...اسم من هست پائل هیمن...امشب د بیست براک لزنر مقابل د انیمال باتیستا در یک مسابقه استیل کیج که اشاره ای به اکستریم رولز داره قرار داره. آقای دیوید باتیستا شما از اکستریم رولز به بعد فعالیت خوبی در زمینه رستلینگ داشتید اما وقتشه امشب شما هال آف فیمر باشید...

شما 9 ماه براک لزنر رو از کمپانی دور کردید و حالا امشب براک لزنر تورو 9 ماه از کمپانی دور میکنه...مصدومیت شدیدی در انتظار تو هست باتیستا اما من به براک لزنر گفتم که از ضربات سنگین استفاده نکنه تا باتیستا خاطره بعدی از این مسابقه نداشته باشه...

ما باتیستا رو 9 ماه آینده در این کمپانی می بینیم و این آخرین دیدار شما با این مرد هست امیدوارم که...

( ناگهان باتیستا کراوات پائل هیمن را گرفت و او را به سمت خود کشاند ، سپس ضربه سر محکمی به صورت پائل هیمن زد )

( پائل هیمن نقش بر زمین شد )

( بلافاصله براک لزنر باتیستا را بلند کرد ، سپس F5 رو روی او انجام داد )

...2...1

( باتیستا در شماره 2 بلند شد )

...

( پائل هیمن رینگ را ترک کرد و از قفس خارج شد ، براک لزنر با عصبانیت دور تا دور رینگ چرخید ، سپس دستکش هایش را دستش کرد و آماده مبارزه با باتیستا شد )

( باتیستا کم کم بلند شد و به براک لزنر نگاهی کرد ، سپس قصد داشت به براک لزنر حمله کنه ، براک باتیستا را نقش بر زمین کرد )

( براک لزنر 4 ضربه آرنج به سر باتیستا زد )

( سر باتیستا خون آلود شد )

...

( براک لزنر باتیستا را بلند کرد ، سپس محکم سر او را به میله قفس کوبید و در برگشت یک جرمن سوپلکس روی باتیستا انجام داد )

( براک لزنر مجدد باتیستا را بلند کرد و جرمن سوپلکس دوم را روی او انجام داد ، سپس برای بار سوم باتیستا را بلند کرد و جرمن سوپلکس سوم رو روی او اجرا کرد )

( براک لزنر دهان باتیستا را گرفت و فشار داد ، سپس او را محکم به میله قفس کوبید )

...

( پائل هیمن از پایین رینگ یک دستبند برداشت و دستبند را به براک لزنر داد ، براک لزنر دست های باتیستا را از پشت با دستبند بست )

( سپس کلید دستبند را به پائل هیمن داد )

( در حالی که دستان باتیستا از پشت بسته شده بود ، براک لزنر باتیستا را بلند کرد و f5 رو روی او اجرا کرد )

...

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند اما باتیستا کاملا از حال رفته بود و توانایی بلند شدن را نداشت )

( تماشاگران از باتیستا نا امید شده بودند ، صدای تم سانگ گلدبرگ به صدا درامد )

( براک لزنر و پائل هیمن با تعجب به ابتدای سالن خیره شدند )

...

( گلدبرگ وارد سالن شد و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت ، گلدبرگ به سمت رینگ آمد )

( گلدبرگ قصد داشت وارد رینگ بشه ، پائل هیمن جلوی گلدبرگ را گرفت )

( سپس گلدبرگ ضربه مشت محکمی به پائل هیمن زد و او را محکم به دیواره بین تماشاگران کوبید )

...

( گلدبرگ کلید دستبند را از پائل هیمن گرفت ، سپس قصد داشت در قفس را باز کنه و وارد قفس بشه )

( براک لزنر در را محکم گرفت و به گلدبرگ اجازه باز کردن نداد )

( گلدبرگ موفق نشد در را باز کنه ، سپس از میله های قفس بالا رفت و قصد داشت از این راه وارد رینگ بشه )

...

( در حالی که گلدبرگ از قفس بالا میرفت ، براک لزنر در قفس را باز کرد و رینگ را ترک کرد )

برنده مسابقه: براک لزنر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( براک لزنر پائل هیمن را بلند کرد و کم کم در حال ترک سالن بودند )

( گلدبرگ وارد رینگ شد و کنار باتیستا ایستاد و به وضعیت او رسیدگی کرد ، سپس محکم میله های قفس را فشار داد و براک لزنر را تهدید کرد )

( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند و باتیستا را از آنجا بردند )

.:: تبلیغات رویال رامبل ::.

Six Man Tag Team Match

جان سینا ، کریس جریکو و رومن رینز vs شان مایکل ، شیمس و دین امبروز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا شیمس و کریس جریکو مسابقه را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( جان سینا و شان مایکل در رینگ درگیر بودند ) ( جان سینا سوپلکس رو روی شان مایکل انجام داد و آماده اجرای u cant see me شد )

( جان سینا u cant see me رو روی شان مایکل انجام داد ، سپس شان مایکل را بلند کرد و آماده اجرای AA شد )

( شیمس به جان سینا حمله کرد ، کریس جریکو وارد رینگ شد و شیمس را از رینگ بیرون انداخت )

...

( حواس جان سینا به شیمس پرت شده بود ، در برگشت شان مایکل سویت چن موزیک رو روی جان سینا انجام داد )

...2...1

( دین امبروز به شان مایکل حمله کرد !! )

...

( شان مایکل بلند شد و به دین امبروز اعتراض کرد ، در برگشت رومن رینز اسپــیر رو روی شان مایکل اجرا کرد )

( دین امبروز جلو رفت و قصد داشت با رومن رینز دست بده )

( رومن رینز جلو رفت و دستش را به طرف دین امبروز دراز کرد تا با او دست بده ، ناگهان شیمس وارد رینگ شد و بروگ کیک رو روی رومن رینز انجام داد )

...

( دین امبروز به شیمس اعتراض کرد و با او فیس تو فیس شد ، ناگهان شان مایکل دین امبروز را برگرداند و سویت چن موزیک رو روی او اجرا کرد )

( کریس جریکو به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی شان مایکل بپره )

( در حین پریدن شان مایکل سویت چن موزیک رو روی جریکو اجرا کرد )

...

( جان سینا وارد رینگ شد و شیمس را از رینگ بیرون انداخت ، سپس شان مایکل را بلند کرد و AA رو روی او اجرا کرد )

( شیمس مجدد وارد رینگ شد و قصد داشت به جان سینا حمله کنه )

( جان سینا شیمس را بلند کرد ، سپس AA رو روی شیمس روی شان مایکل اجرا کرد )

( جان سینا پاهای شان مایکل را گرفت )

3...2...1

برنده مسابقه: جان سینا ، کریس جریکو و رومن رینز ( 1050+ سکه )

 

مهم ترین اتفاقات :

باتیستا به مدت 2 ماه مصدوم شد

ثبت مسابقه بین گلدبرگ و براک لزنر در رویال رامبل

مشخص شدن هدف بعدی بری وایت

رندی اورتن و کین دشمن شدند

پایان شوء راء

شوء بعدی : 1393/10/26

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.